One Tree Hill


ÄNTLIGEN! Är One Tree Hill tillbaka, och som jag längtat! Nu har
upphållet varit över jul och jag hoppas att de inte tar fler pauser...
Jag har inte sett dagens avsnitt än men jag tror att det kan vara
riktgit bra. Efter att ha sett sneak peeken är jag riktigt laddad. Nu är
det frukost sen har jag massor av ärenden som måste fixas för idag
är jag fit for fight!Dagen är inte så långt nämligen. NU ska jag ära
frukost, sedan ska jag göra mig iordning och åka iväg och hämta bok
samt åka inom Erikslund. Ner till stan och köpa skidjacka, sedan hem
och äta lunch och fortsätta plugga! Imorgon smäller det och då ska
jag ha min allra första salstenta. I hela mitt liv!
To be continued...


Julian & Brooke



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0