Paint your nails


Sitter och gör ingenting, igen! Jag ska gå och städa mitt rum och min toalett.
Det är inte så kul men skönt att sova med ett rent samvete!
Aha, där var jag lite klipsk!!

Tvättat har jag gjort idag också, gud vad jag är grym..
Morgondagen ska som sagt spenderas på Ullared och dagen kan inte bli bättre.
Några hundralappar fattigare men förhoppningsvis några serier och filmer rikare.
Det är inte illa pinkat.

Nu ska jag gå och sätta på ett avsnitt av Ally McBeal och göra lite nytta. Ha en
underbar fredag och njut av att helgen äntligen är här.

Förresten, hur bra börjar inte dagen då man bli bjuden på bästa vän mammas
frukost! Hel underbart!
Bästa vän ringer:

E. - Heeeej.
S. - Men tjaaaaa!

Observera att vi sågs endast 30 minuter innan hon ringde. Haha!

E. - Vill du ha frukost här i morgon bitti klockan 8? Mamma undrar!
S. - Jaaaa! Mums, vi ses då!

Och sen la vi på, WONDERFUL!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0