Sunny Hill, Alanya


Resan är bokad!
Den 30 juli åker jag och bästa vän iväg på en välbehövlig resa.

















Jag tror och vet att detta kommer blir helt fantastiskt! Hoteller ligger
300 meter från stranden och 600 meter från city. Bättre än såhär får
vi nog leta efter?!
Nu kommer den långa väntan i 7 månader men den som längtar på
något gott, väntar aldrig förlänge!
E sa att hon skulle börja skriva packlista redan nu, det är lite i det tidigaste
laget för mig. Känner jag mig själv så kommer jag stå kvällen innan och på
morgonen samma dag och slänga ner det sista. Men vem bryr sig?
Det är sol, sommar och SEMESTER!

Ps. E har haft bloggpaus men är nu tillbaka, hur bra är inte det?
Ni hittar henne här


Kommentarer
Postat av: Caroline

Härligt!

Det förtjänar ni :)

2011-01-06 @ 18:04:16
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se/
Postat av: Therese

VA ?! Får inte jag följa med :(

2011-01-10 @ 10:14:53
URL: http://toasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0