Uppskattning..


På tal om att ta vara på det man har. Det är väldigt viktigt. Och vad aldrig nöjd med "halvbra".
Säg till någon du tycker om att du tycker om dom ,redan idag. Alla behöver lite uppskattning.
Varje dag.. Jag är väldigt glad för min familj, min bästa vän och alla andra vänner som jag har
runt om dig. Jag har hellre EN bra vän än sjuhundraåttioelva halvbra vänner. Jag är inte nöjd med
halvbra. Aldrig halvbra, alltid ska man sträva efter något bättre, det är man värd! Alltid ha drömmar!
Som idag, idag köpte jag mig ett träningskort för jag ska börja träna. Min doktor sa att det va
extra viktigt efter mitt läkarbesök som jag hade i måndags. Det fick mig och tänka  och idag slog
jag till och köpte mig ett träningskort. Inte för att gå ner, inte för att banta och inte för någon annan.
Detta gör jag för min egen skull och det är också viktigt. Man ska bara göra saker för att man vill.
En annan sak som jag tänkt på att jag ska göra. Detta var bästa vän som tog upp det men jag
har även själv tänkt tanken vid tidigare tillfälle. Jag ska gå och ge blod. Om jag får för min läkare...
Jag tror inte att det ska vara något problem men ska kolla upp saken, imorgon kanske ? Så får det bli!
Så gå och ge era närmaste lite uppskattning, för det fick jag av bästa vän idag. Vad hade jag gjort
utan dig! Det kommer vara hon och jag livet ut. Allra bästa vänner livet ut. Det vet jag!


Bästa vän och jag i Kalmar i somras!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0