Beautiful birthday


Bästa vän fyller år idag men det firades med överraskningsfest igår
hemma i hennes trädgård. Helt sjukt vad roligt man kan ha med så
fina vänner! Supergod mat, lika god tårta, kaffe, te, snacks, öl, vin,
cider, fyllekubb, vanligt kubb, mustacher, lakritsdrink, knäppa
människor och mycket mycket mer! Så här kan jag hålla på ett tag
till för klockan 4 satte jag och lillasyster nykeln i låset hemma i vår
dörr.

Med tanke på att jag somnade sent (eller blir det tidigt?) så vakade
jag för 20 minuter sedan. Så länge sover jag aldrig men det var skönt.
Inget jobb, inga måsten, ingenting då kalenderna ekar tom idag!

Tack alla som var med igår och hjälpte mig göra min bästa väns
20års dag till en helt fantastisk dag
!

Nu blir det lite frukost/brunch/lunch innan jag ska se till att hitta på
något som inte är allt för anstängande. Och bilder kommer, det
lovar jag!


Kommentarer
Postat av: C

2011-07-11 @ 07:40:05
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se/
Postat av: C

Tack själv! <3

2011-07-11 @ 07:40:49
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0