Hard work work

Jobb jobb och mera jobb. Dagarn går i ett och idag är min ögonlocktung.
Veckan bjuder på massor med härligheter.

Onsdag. Jobb, träffa Caroline och sedan träna med Em
Torsdag. Jobb och 50 års fest för farbror längre ner i skåne
Fredag. Jobb och träning med Em
Lördag. Jobb
Söndag. Ledig

Så ser min vecka ut och dessutom så håller jag och lillasyster på
att fixa uppe på vinden. Ska nog bli klart ikväll, eller i morgon kanske!

Jag skre ett långt fint inlägg, kommer åt en jäkla knapp som jag fortfarande
inte vet vilken det är och POFF så var allt borta innan jag hann tänka nej!

Dags för lite makeup och hårfix innan jobbet, sedan väntar en kul dag.
Ska nog klä om dockorna idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0