JULI, augusti och september, härlig sommar är det då

Då var det dags igen. Juni månad har passerat och det var i ett ögonblick.
Vad har jag gjort? Jobbat och rest, umgåts med underbara vänner och familjen,
druckit vin och ätit god mat. Ja listan kan göras väldigt väldigt lång men nu är det
JULI månad och ännu fler roliga saker händer då!

Jobb hela månaden ut såklart. Den 5 juli beger jag, C och Em oss till Sofiero och
ROBYN. Det ska bli helt underbart och jag håller alla mina tummar för fint väder.
10 juli fyller Em 20. Det firas med en middag på El Greco då båda jobbar dagen efter.
Men 20 är stort och min present är den bästa! Hoppas jag i alla fall... Den 12 juli fyller
min farbror år så den 14 åker vi ner till Anders i Anderlöv för 50 års kalas! 13 juli fyller
fina Maja år och den 18 juli är det dags för Filippas 19 års dag! 19 juli fyller min fina
afrikanska vän Jasmine 20 och den 22 juli fyller Ems lillebror 17 och gud vad födelsedagar
det blev under julimånad! Sedan sist men inte minst åker jag och Em till Turkiet den 30 juli.
En vecka med goda drinkar, svettande sol, mycket bad och ännu mer shopping avslutar
denna månaden på bästa sätt!

Sådär. Det var det. Kanske man kan få in en tripp till mormor också! Åh mormor fyller
också år! 30 juli tror jag. Bäst att kolla upp det där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0