Mexico here I come!

Igår, ja jag vet inte ens vad jag ska säga om gårdagen. Massor men jag
hinner inte skriva det nu då jag ska till jobbet om en timme. Berättar
ikväll! Ialla fall, efter att ha jobbat i 10 och en halv timme nästan var jag
helt slut när jag kom hem. Maten stod klar på bordet precis när jag klev in
genom dörren och det kunde inte varit bättre. Lite mat, cupcakes
och Ernst så var min kväll räddad. Sedan slocknade jag som en stock
halv 11.
Idag börjar jag klockan 12. Slutar klockan 6! Ikväll blir det Mexico mys
hos bästa vän med våra småsyskon. En bättre fredagskväll kan jag
inte tänka mig!
Bäst att sätta igång!
Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: C

När jag läste rubriken tänkte jag "men Gud, ska hon till Mexico nu också?!" ;)

2011-07-01 @ 16:53:21
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0