Poker face

Jag vet inte, just idag vet jag ingenting. Varken ut eller in. Ska jag fortsätta
ska jag hoppa av, förr eller senare måste jag ta ett beslut. Det beslut som
gynnar mig mest. 1 år kvar! Det borde jag klara, eller?

Så nu har jag fått det ur mitt system. Nu kanske jag vet vad jag ska göra
av dagen i alla fall.
Fortsätta tvätta, städa, styka och läsa en fin tidning i solen kanske. Jag och
Em skulle åkt till T i dag men det blev ändrat då T åkte på feber,  vill inte
bli sjuk innan resan så därför stannar vi hemma. Lite tråkigt men sant. Åker
och tränar i stället. Det behövs det med. Då har vi tränat innan avresa!
TRE dagar. Tre dagar baby! Sedan blir vi turkar för en vecka... Hm hur ska
detta gå? GALANT, vad annars liksom.

Åh nu börjar jag svara på mig själv igen. Haha! Och mitt humör vänder
väldigt snabbt. Det kanske ni märker, men jag bryr mig inte för jag är
ensam hemma och lyssnar på lika hög musik som häromdagen. Ni vet så
hög musik så att grannarna hör. Jag tycker det är lite kul. Och till lunch idag
blev det Pasta rouge. Pasta med ketchup, fast jag tog snabbmakroner. Känner
att denna lunchen var jätte näringsrik men oh oh oh i don´t care! För jag
äter vad jag vill, jag är en vuxen människa. Nästan!

Nu ska jag hänga tvätten, sätta på en ny och sedan... Vet inte, städa, packa lite
eller inte göra något alls!


Kommentarer
Postat av: Moster Annelie

Om det är skolgången du tvekar över så tycker jag absolut du ska härda ut ett år till. Det är ALLTID bättre att ha en färdig utbildning, även om du sedan väljer att göra något helt annat. Har du ett gäng avhoppade utbildningar kommer blivande arbetsgivare börja undra om du är en sån som inte klarar av att fullfölja saker och som är velig. Bättre då att gå färdigt att sedan bara stå för att det inte vara något för dig. Kram!

2011-07-27 @ 15:31:16
Postat av: Annabanana

Du är så härlig finfia!! Miss u!

2011-07-27 @ 19:40:58
Postat av: C

Du kommer klara ett år till lika galant som att vara turk i en vecka, för det vet jag!

2011-07-27 @ 22:55:52
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se/
Postat av: Paui

Hoppa inte av!!! Bara ett år kvar, det klarar du! Sen är du en utbildning rikare! KÄMPA!!!! Du klarar det!

2011-07-30 @ 11:43:43
URL: http://pauislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0