Underbar & Älskad

Oj vad jag inte är bra på det här! Men skit samma. Så är det ibland...

Idag vill jag hylla min lillasyster som är helt sjukt underbar! Hon
ringer mig på jobbet, missar såklart samtalet då jag var ute i butiken
och ringer upp på min rast. Jag skulle direkt hem till pappa. Inga omvägar,
inga förseningar, direkt hem. OK fine for me! När jag väl kommer hem
då har hon handlat, lagat mat, kört hit mina saker från mamma
och förberett kvällsfika. Hur chockad och glad som helst blev jag!
TACK, där sparade jag 2 timmar av min kväll som jag nu har kunnat
spendera på lite roligare saker! Älskade lillasyster.





Kommentarer
Postat av: Moster Annelie

Hon är finast!

2011-07-09 @ 11:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0