Världens tröttaste & lite vattenmelon

Idag är jag trött, seg och allmänt nere. Vill egentligen tvätta av mig
sminket igen och krypa ner under mitt goa täcke och sätta på Gilmore
girls. Vilken serie alltså!! Helt sjukt underbar. Trycker i mig lite till
vattenmelon till frukost även om jag vet att jag kommer kissa det första
jag gör när jag kommer till jobbet.

Igår var i alla fall trevligt. Jag och min lilla pappafamilj åkte ner till Farbror
längre ner i Skåne för att fira hans 50 år dag som var i tisdags! Grattis på
dig.. Det var jättetrevligt. Supergod mat, mumsig tårta och hur kul som
helst att få träffa alla på pappasläkten igen! 1 stor påse med körsbär som
man fick med sig hem avslutade kvällen perfekt!

Nu ska jag borsta mina gaddar, sedan ska jag packa ihop min lunch och
efter det ska jag bege mig ner till stan, Åhléns och jobbet!

Puss och hej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0