Tisdagsäventyr

Det smattrar på rutan. Bästa vän ligger på golvet i extrasängen och hunden snarkar utanför min sovrumsdörr! Jag kan inte göra annat än att älska mitt liv just nu. Och ja, det gör jag faktiskt. Jag har otroliga vänner, en underbar familj och trots att det regnar så lyser solen inom mig varje dag.
Denna dagen har bjudit på loppis. Jag köpte en underbar liten galge. En sådan vadderad ni vet? Som man hade när man var liten. Jag hade en gul i alla fall. Måste leta upp den. Den jag köpte var i alla fall mörklila med vita prickar och den var hur gullig som helst! Jag är mycket nöjd med mitt köp på tio kronor. Fick även 5 böcker av min kära mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0