I´m going to paint the world for you!


Dagen, ja vart ska man börja? Jag går och hämtar en banan så ska vi se... 
Sådär!
Dagen började med att jag vaknade. Det var molnigt på himlen, tog en djup suck,
önskade efter lite sol och somnade om. Vaknade 30 minuter senare. Solen lös.
Härligt!

Sedan har jag målat, målat och målat lite till. Det är såklart mitt arbetsrum som är
under full gång och imorgon ska 3 väggar stryckas en sista gång. Sedan bär det av
till det blågula varuhuset IKEA  för lite shopping! På tisdag bli det. Jag drar med mig
bästa vän för lite hjälp. Det är tur man har sådana vänner alltså!

Efter målningen blev det en lång härlig dusch för att tvätta av mig all färg jag hade
lyckats kladda ner mig själv med och sedan blev det middag. GRILLAT såklart och
guuuud vad jag saknat det! Mina smaklökar hoppade volter i munnen så gott det var!

Så nu har kreativiteten flödat här hemma med både målning, grillning och lite pyssel
för min del. Nu väntar sängen och kanske lite TV innan jag ska sova och vänta in en
ny vecka.


Och förresten. Min älskade rosa datorn gick sönder idag. Lite sorgligt!
Det var nog allt för idag faktiskt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0