Is it friday already?


Är det redan fredag? Denna veckan har bara susat iväg med fina vänner, lite shopping,
mycket plugg. Mitt projektarbete lämnades in igår och dagen till ära tänker jag inte göra
någonting. Eller inget som har med plugg att göra i allafall. Endast opponering kvar men
det ska gå snabbt. Kanske kanske att jag klämmer in det idag så jag har heeeela helgen
fri innan ny kurs börjar på måndag. Vilket påminner mig om att jag måste beställa en bok
som kostar hutlöst mycket!

5 minuter senare! Sådär. Då var boken beställd och nu är det bara att vänta innan den
dimper ner i brevlådan.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Sedan åka och handla. Jag älskar att handla. Det är kul! Senare
idag ska jag nog försöka börja på mitt framtida arbetsrum här inne i huset. Det ska bli så mega
jätte kul när det är klart. Men först ska det tömmas, spacklas, slipas och målas, inhandlas
saker för att sist men inte minst montera alla möblerna. Men det är en annan dag det!

Bäst att sätta igång så jag får någonting gjort denna dagen. Just det! Måste fixa lite med tradera
också. Några auktioner gick ut igår och det är några lyckliga vinnare som ska få ett litet mail av
mig! Sådär. Då var dagen bokad och allt är ju såklart uppskriver på en fin liten lista. Älskar listor.
Lägger upp en bild som Gizmolina la upp häromdagen. Tycker att den va klockren för detta tillfälle!





Kommentarer
Postat av: Lilla Li

Är vi släkt eller? Älskar också listor. Man kan aldrig få för många! :-D Trevlig helg på dig!

2011-03-25 @ 12:44:02
URL: http://allteftersom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0