Torsdag morgon.


Sitter här vid min dator och fuderar på vad jag ska göra. Ska jobba idag men mitt
pass börjar inte förren vid halv 12. Sköt med lite sovmorgon. Inte för att jag behöver
det men det är skönt att inte behöva stressa. Ska nog ta och städa mitt dressingroom
nu på morgonkvisten. Kan behövas då jag lyckats stöka ner lite för mycket de senaste
dagarna. Behöver även slänga ut lite auktioner på tradera men får se om jag hinner
det nu eller om det får bli till helgen.

Igår bakade jag även ett 30tal tekakor och dom var så goda! Fick högsta betyg av både
E och lillasyster. Det tar jag som ett bra tecken. Slänger upp ett recept här inom kort.
Glömmer jag det måste jag påminnas!
Nehe, om man ska ta och göra något vettigt denna torsdagsmorgon får man väl sätta
igång, inte sant?!

Bra musik och på med morgontofflorna, sedan är jag redo!
Ta vara på dagen för jag tror nog faktiskt närmare bestämt att våren är kommen.



Kommentarer
Postat av: Paui

Du hade så fel med att våren är kommen! Julen is back :P haha

2011-03-17 @ 22:13:05
URL: http://pauislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0