Filmkväll

Efter en mycket intensiv men otroligt rolig vecka uppe i landet (Umeå) sitter
jag nu hemma i mitt kära sovrum. Väntar på en film som ligger på nedladdning.
Efter en gårdag som innebar uppstigning klockan 5, tentamen i 4 timmar, 1 timmes
städning, 6 timmars resande och några timmar med fina Em och C för att sedan
gå och lägga mig vid 1 tiden. Efter allt detta, och tro mig nu, jag klagar inte, så
är jag ganska slut. trött och mör i hela kroppen. Jag ger mig själv en välförtjänt
filmkväll! Kanske att jag får med familjen att se filmen med mig... Dagen har bjudit
på tvättande av mina kläder, handling och uppackning. Bästa vän åkte till Spanien
idag och jag är faktiskt lite avundsjuk, men om 2 veckor är det min tur och det känns
skönt! Dessutom bjuder veckan på en ännu mer efterlängtad student hos finaste
blöjvännen Filippa samt lite jobb i slutet av veckan. Äntligen börjar mitt sommarschema!
Som jag längtar!
Känns som att det är väldigt mycket längtande i detta inlägg men är det inte underbart?


Nu är filmen klar. Ha en underbar LÖRDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0