Fullt upp, se upp för gupp!

Dessa dagarna går i ett, jag hinner inte riktigt med mig själv. Jag städar, pluggar, tvättar, planerar, fixar och donar. Allt för att hinna med saker i tid men jag hinner ändå inte med. Är inte det galet? Dagen till ära har jag faktiskt ägnat åt just tvätt, städ och planering. För på måndag åker jag till UME. Kommer hem på fredagen den 27. 28 åker bästa vän till Spanien i en vecka. Under den veckan är det student för finaste Filippa+ massor med annat kul. Efter att bästa vän kommit hem är jag hemma i 6 dagar sedan beger jag mig på fredagen till Kroatien och kommer hem södagen därpå. Alltså fullt upp. Där emellan är det jobb som gäller. Och skolan såklart. Måste fortsätta då jag har massor att göra. Men det är egentligen bara bra. Det håller mig sysselsatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0