Inte många knop här inte...

Idag, idag, idag. Ja idag går jag inte i många knop. Sitter i mina mysisbyxor och en skön kofta. Lillasyster och bästa vän kollar film men jag blev rastlös, satte mig här istället. Så mycket bättre? Vet faktiskt inte. Ska nog sätta igång med något vettigt snart. Handla eller tvätta kanske. Jag älskar att tvätta. Tycker det är mysigt. Och det luktar så gott när man hänger upp den nytvättade tvätten. Och i övrigt? Denna veckan är rolig i skolan, vi har desserter och bröd. Det är kul. Jag ska göra massor aav roliga saker. Om en vecka åker jag upp till norrland och UME för en veckas skolarbete och tentamen. Ska bli kul faktiskt. Är dock lite nervös men det ska nog gå jättebra tror jag. Så nu ska jag göra något av denna dagen!

Ha en underbar måndag ni med för det tänker jag ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0