Lost in my head

Går igenom blogglistan för 5e gången idag och hoppas på att någon ska ha uppdaterat. Det har ingenn gjort för det var exekt 46 minuter sedan jag kollade sist! Solen tittar fram nu i alla fall. Fattas bara ungefär 15 grader så är jag nöjd! Ska inte klaga för jag har ett jättebra liv. Jag mår bra och älskar där jag står just nu. För det mesta i alla fall. Men jag måste sluta klaga nu och göra något vettigt. Plugga bland annat! Ska nog gå och göra min gryta nu så kan jag ligga heeeeela kvällen och inte göra någonting alls. Gud vad skönt det hade varit!

Men en sak till. Trots lite depp och omotivation så tror jag fortfarande på mig själv. En vacker dag ska jag nå mina drömmar! Och det med säkerhet...


Kommentarer
Postat av: Moster Annelie

Klart du ska. Du är bästa!

2011-05-06 @ 09:35:17
URL: http://allteftersom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0