MAJ och juni blommar mest


Som alla redan vet (hoppas jag) så är det ju maj månad, och med maj månad följer också en lista på vad som händer.

1 maj- Jag och bästa vän testade ZUMBA för första gången och fastnade på studs!
2 maj- Bästa vän kusiner fyllde 19 och detta firades med dunder och brak på Haket i Helsingborg med trevlig utgång efterråt.
3 maj- Finaste Caroline fyllde 20 och detta ska såklart firas lite längre fram!
4 maj- Det är 37 dagar kvar till kroatien och 87 dagar kvar till turkiet
6 maj- Ida fina kommer hem efter 3 månader i australien och asien! Hur underbart?
8 maj- Andreas, mammas sambo, fyller år.
14 maj- Lillebror fyller 2 och ska verkligen firas!
15 maj- Min namnsdag
23 maj- Jag åker till UMEÅ och tentar av en kurs
28 maj- bästa vän åker på en välbehövlig semster till ala grande canaria
29 maj- Vi alla firar vår MORSdag

Det var nog allt vad jag vet hittills. Har säkert glömt något! Men dagarna kommer osm dom kommer och jag hoppas med allt att värmen kommer tillbaka snart för buhu vad kallt det har blivit här! Det gillas inte och just nu är jag faktiskt lite avundsjuk på min pappa som befinner sig i Verona just nu. Jag och lillasyster är själva hemma men det går ju prima ballerina.

 
Nu vill jag ha tillbak den underbara sommaren vi fick i några dagar (någon vecka?) Bort med våren! Det är kallt!


Kommentarer
Postat av: Paui

Jag sa ju att zumba var skitkul! ;D

2011-05-04 @ 21:33:42
URL: http://pauislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0