Pappa a.k.a grillmästaren!

Dagen, ja dagen. Vet inte rikgit vart jag ska börja. Veckan kanske? Jag
vet inte. Solen lyser och det gör mig lycklig i alla fall. På måndag åker jag
till Umeå och det ska både bli roligt och nervöst. Roliga saker händer och
väldigt sorgliga saker händer i min vardag för tillfället. Varken orkar eller
vill gå in på alt nu utan det blir lite hipp som happ här i bloggen. Precis som
det ska vara. Umeå i alla fall. Flyger upp på måndag morgon och kommer
sluta skolan klocka 9. Skola alltså 9-21 måndag och tisdag. Onsdag ledig.
Torsdag studiebesök, vet inte var. Och fredag tentamen. Detta ska nog bli
superbra tror jag. Numera är det ju en baggis att åka dit. Ikväll? Vet inte vad
som händer ikväll, jag ska äta lax med svensk nypotatis till middag snart. Min
pappa/grillmästaren ska nu gå ut och grilla. Jag har slått i min underarm så det
är jätteont när jag skriver här på datorn. Jag har inte börjat packa och åker
som sagt på måndag. Men det gör inget. Packar man varje vecka är man numera
van vid packadet och framförallt så vet man vad man ska packa ner! ANYWAY!
Nu ska jag nog gå ut och kolla på när min pappa ska grilla. Det är en kul
kvällssyssla! Trevlig lördag och njut av värmen, för det gör jag. I fulla drag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0