Pizza, utflykt och ett körkort.

Jag skojar nog inte om jag säger att jag aldrig varit såhär trött tidigare som
jag är just nu! Ögonen hänger ner i knävecken(stavas det så?!) på mig! Idag
har varit en ledig dag men vad har det gjort, jag har bara spenderat pengar
ändå. Haha. Imorgon ska vi på lite olika gårdar och titta och det ska bli riktigt
kul! Igår var det skola mellan 9-21 och i måndags, flög vid 10. Landade i ett
regnigt Umeå vid halv halv 1. Till rummet, lämna väskan, gick till skolan och
slutade vid 21. Inte undra på att jag är trött. Funderar på pizza ikväll. Skulle
ätit lite mackor och frukt men jag är sugen på pizza. Det får nog bli så. Och en
film. Nu kanske? Ja jag är lite hungrig! NEJ nu får det kanske vara nog med att
prata med sig själv, kommer på mig själv ganska ofta med att göra det. Det
värsta är nog att jag svarar mig själv också. Dagarna i skolan ska jag berätta
om men inte nu. Är för trött! Nu till pizzerian, tur den ligger 3 minuter härifrån.
Fast det hade inte gjort så mycket om den legat inne i stan för numera hittar
jag ju som en riktigt UMEBO! De du... Fast egentligen är jag sugen på lax eller
kycklingburgare kanske. Får tjata lite på pappa att vi ska äta det till helgen.
Kan skylla på att vi ska fira.
Fira vaddå? Jo att jag har haft körkort i ett år såklart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0