Sommartider hej hej

För att ta igen lite och börja redan idag slänger jag in ett frukost inlägg såhär på morgonkvisten. Dagen idag bjuder som sagt på plugg, solning och kanske en och annan glass, vem vet? Jag ska i alla fall njuta av det underbara vädret och plugga så mycket jag bara kan. För att slippa halka efter såklart. Så nu, lite frukost i magen och sedan en cykeltur hem till pappa. Sedan får vi se vad dagen bjuder på. Kanske umgås med bästa vän lite, eller ta en cykeltur ner till stranden? Vi får se. Just nu är det sol ute och jag är jätte hungrig. Slår två flugor i en smäll och äter frukosten ute. Och jag sprutar av glädje från gårdagens besked om mitt sommarschema. Kan inte bli bättre! Eller kan det de?
Bilder kommer men sålänge får ni hålla tillgodo med gamla bilder, sommarbilder såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0