Awesome!

Efter lite klagomål om dålig uppdatering är det kanske bäst att skärpa till sig. Men med det härliga vädret kommer också andra härligheter! I skrivande stund sitter jag nog med den möraste kropp jag någonsin har haft. Ett sent pass med BODYBALANCE. Magen värker, benen skakar och ryggen bultar. Men allt detta är bara positiv värk då jag tycker det är ganska skönt. Jag har massor att ta igen här på bloggen men jag hinner inte riktigt så vi låter det bli hemligt då jag inte vet vart jag ska börja.
Det andra positiva med dagen ? Min chefsassistent som har hand om alla scheman och tider och så vidare gav mig idag helt underbara tider inför sommaren. Jobb mellan början av juni till mitten av september. Jag är super nöjd och inte nog med det har jag inte mindre än 2 semestrar inbokade som lite avslappning. Hur AWESOME är inte det liksom? Nu kan jag inte göra annat än längta till sommaren = juni är kommen! Innan dess. Lite plugg, mycket sol, extremt mycket djungel och lagom stor dos av underbara familjen och vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0