Walking on sunshine

Hej och hallå i kålan! Jag tänkte köra lite inlägg så ni kan se vad som hänt det senaste! Vad händer anars?! Jo, först hade jag tänkt bli lite bättre på det här. Det börjar gå lite utför! Sedan har jag fullt upp med skola. både en hemtena i Kemi samt matlagningskursen, men det känns som att det går bra så vi får hoppas på det bättre.

En annan jätterolig sak jag kan berätta. Minns ni detta inlägget? Och hemlisen är.....



Att jag väntar på lillkusin nummer 2 som ligger i mosters mage och gror! Hur underbart är inte det. Mitten  av november är det beräknat till och vem vet. Lillkusin nr 2 kanske tänker ploppa ut på min födelsedag? Personligen tror jag att det är en lite flicka men vi får se om knappt 6 månader!

Tror nästan det får räcka så i detta inlägget av 2 anledningar! Nyheten kräver lite space OCH jag måste börja plugga! Så ha det underbart i den soliga men tyvärr kalla tillvaron vi nu befinner oss i. Måste ringa mormor idag och planera in en liten tripp till henne! hon är saknad! Under dagen kommer även en liten lista äver MAJmånad!



Kommentarer
Postat av: Paui

Åh vad roligt!! Grattis :D

2011-05-03 @ 19:00:13
URL: http://pauislife.blogg.se/
Postat av: Paui

Åh vad roligt!! Grattis :D

2011-05-03 @ 19:00:21
URL: http://pauislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0