15 november 2011

Jag är redo för jobbet. Idag blir det ett pass på 9 1/2 timme. Lång dag.
Men jag ska nog hinna få ett och annat gjort och det behövs. Skulle egentligen
jobbat 5 timmar. Men, man lever bara en gång och sova för jag göra när jag
blir gammal (är dödstrött just nu!)
Hoppas att morgonmötet väcker mig till liv. Vi brukar ju få goda mackor med
pålägg och en fågel viskade att det även blir tårta. Men jag håller mig borta från
den. Har käkat tårta i en vecka i steck. Är sååå trött på tårta just nu!
Hinner inte skriva så mycket mer just nu. Ikväll blir det att plugga och lite annat
sånt nörvändigt. Nu måste jag skynda mig. Bäst att kila.
En annan sak.. Min moster, som är gravid? Hon är beräknada till i morgon och jag
bara längtar så mycket till lilla Arvid ploppat ut. Då ska jag åka och hälsa på.
Det har jag  bestämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0