Clean clean clean, you have to say it three times!

Jag hatar min blogg lite. I alla fall just nu. Inga inlägg från min mobil vill läggas
upp och jag blir lite tokig. Kanske att det kan fungera ikväll/ under dagen. Vi får
hoppas på det.

Nu sitter jag i alla fall här. Funderar på att fortsätta städa. Jag
skulle bakat bröd men insåg att vi varken hade mjöl eller havregryn, och jag som
handlade i morse. Suck! Bara att bege sig till affären igen. Men tänkte göra det
ikväll. Eller imorgon. Vi får se. I alla fall, städning va det. Jag har börjat med ett,
som det känns, livslångt projekt. Jag har börjat rensa alla skåp, luckor och vrår
som jag har i alla mina rum och tro mig, det tar sin lilla tid.

Nu är det dags att fortsätta. Jag ska sätta igång och plugga lite idag också.
Imorgon ska jag göra tårta för det är en speciell dag i morgon. Det är nämligen
min födelsedag. På fredag är det kalas och jag planerar för fullt.
Längtar, det gör jag ännu mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0