Happy birthday to me!

Att fylla 20 är för mig inget speciellt.. I princip får jag redan göra allt, förrutom
att gå på systemet. Men man överlever, alkoholen är faktiskt inte hela världen.
Alla säger, nu blir du vuxen på riktigt. Problemet är att jag har varit vuxen bra
mycket längre än 18 års ålder, vilket är en ålder som man tycker lite LAGOMvuxen.

Men nu är det så att jag fyller 20 år idag. Idag är det MIN dag. Jag får
faktiskt säga så idag. Snart ska jag hoppa in i duschen för att sedan bege mig
ner till stan för en mysfika med Em. Men först ska jag se något av dagens 3 avsnitt!
I eftermiddag får vi se vad som händer.
Ha i alla fall en bra tisdag och njut för den 8 november 2011 finns bara 1 gång i
hela ditt liv.



Avslutar med en bild på mig. Från i somras på ROBYNs konsert på Sofiero!


Kommentarer
Postat av: C

Finaste Sofia! <3

2011-11-08 @ 13:17:39
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0