Min månad.

Första dagen i November! November innebär mycket för mig detta året. Det är i
november som jag fyller 20 år gammal och därmed lämnar tonåren. Det är i november
som jag börjar mitt vikariat på jobbet. Det är i november jag kommer ha ett
hejdundrandes födelsedagskalas, OCH ja, jag gillar att fortfarande kalla det kalas och
inte fest! Det är i november min kusin kommer födas. Det är i november man får börja
julpynta men viktigast av allt, som man verkligen inte för glömma. November är inte så
illa som alla säger. Det rengar och blåser och är allmänt trist. Jo ja jag vet. Men glöm
aldrig de fina vännerna, familjen, mysiga filmkvällar, mängder med koppar fylld med het
dricka. Sedan får man nte glömma att efter november är december och då är det snö, jul,
advent, tomten, nyår och mycket mycket mer. Hösten och vintern är inte så illa egentligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0