Självklart, varför inte?

Okej nu ska jag berätta en sak som bara händer mig. Självklart kan det
hända vem som helst men det är så typiskt att det händer mig.

Som sagt så fyllde jag ju systemetåldern i tisdag. Jag som ska ha fest idag hade
bett min pappa fixa vinet och ölen. Sagt och gjort, men han missade det vita vinet.
Han sa att han inte skulle hinna köpa innan fredag. Jag kunde göra det. Fine liksom,
inte mig emot egentligen. Men jag måste erkänna att jag va lite nervös.
HALLÅ, första gången på systemet!!! I alla fall, jag går in och hittar direkt det
jag ska ha. Perfekt, tänker jag. Då slipper jag stå som ett fån och leta! Jag går till
kassan, visar mitt lägg, hon grattar i efterskott och jag ska betala. Vad händer,
inga pengar på kortet såklart! Tacka vet jag bankfunktionen på mobilen...
Ganska pinsamt, åh självklart att detta ska hända mig.
Tänkte bara att ni skulle veta liksom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0