syskonkärlek klår allt!

sofia, min käraste syster, min underbara vän, min andra halva!
Du är den peron som får mig att må bra, riktigt bra, du får mig att känna att jag har kontroll. Ibland vill jag bara slita av dig huvudet och skrika på dig, men heey, det tillhör väl den såkallade syskonkärleken.
Imorgon är det din födelsedag, din dag. Jag kommer ägna all min kärlek, all min energi, alla min tankar hela dagen lång, för det är du värd, och jag älskar det!
Ibland när jag tänker på dig, och på alla möjliga minnen vi har, blir jag alldeles varm i kroppen, och jag känner att jag mår bra. Jag mår alltid bra när jag är med dig framför allt när jag får smaka på dina bakelser som du har gjort, OTROLIGT goda, du är otrolig på alla sortets håll. Du får mig att skratta när det behövs, och när jag gråter, ja då sitter jag ju där i din famn. Du betyder enormt mycket för mig, glöm aldrig det, inte nu och inte om 80 år, aldrig! Jag kan skriva om denna texten tusen gånger om, om det nu skulle behövas.
Nu ska jag gå in och mysa med dig, hihi
jag älskar dig

din lillasyster




Kommentarer
Postat av: Moster Annelie

Men vad ni är söta! Ni gråter jag.

2011-11-08 @ 08:16:46
URL: http://caranlachiel.blogg.se/
Postat av: C

Jag blev liksom lite glansig i ögonen

2011-11-08 @ 13:16:43
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0