I got ants in my pants!

Nu sitter jag här. precis städat mitt rum, damsugit nedervåningen, busat med lillebror,
ätit pepparkakor, ätit middag och kollat på massvis av avsnitt One tree hill. En av mina
absoluta favoriter. Jag fick säsong 8 i födelsedagspresent av Em och jag har snart kollat
om hela säsong 8. Längtar tills jag spricker på sista säsongen. 12 januari smäller det!
På tal om något helt annat. Det är så att jag hade planerat att ägna hela denna lediga
helg till plugg och mig själv. Men i morse ringde de från jobbet och frågade om jag kunde
jobba i morgon. Jag fick tyvärr tacka nej då jag verkligen måste plugga. Preics så gick
jag ner för att äta middag. Jag missade ett samtal från jobbet och jag vet inte vad dom
vill. Det tar kål på mig. Jag har försökt att ringa men det var upptaget. Nu är jag helt nervös!
Hahaha. Vill egentligen inte behöva säga nej men ibland måste jag faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0