Denna ångestfyllda dag!

Jag fick sätta mig på väskan för att kunna stänga den. Det blir alltid så, man
packar förmycket!Jag sitter redo och klar för att ta bilen ut till flygplatsen.
Jag vill verkligen inte. Jag försöker se det positivt men jag vill inte. Vill stanna
hemma. Men måste åka upp för hemma gör jag ingen nytta i skolan.
Måste åka upp för att kunna börja arbete. Två små fula gubbar sitter på
min axel, den ena skriker ÅK ÅK ÅK, den andra skriker minst lika högt
STANNA HEMMA! Men jag åker, jag åker för att jag måste. Innan har jag åkt för att
jag också ville, tänkte det skulle bli kul men nu åker jag för att jag måste. Hoppas på
att jag står på skolan i morgon och tänker -Jag åkte för att det är kul! Nu måste det
sista fixas, sedan larmar jag huset och tar bilen till parkeringen. Kommer hem på
fredag igen så det är skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0