OKTOBER, november och december är så grå!


Missade ju helt och hållet september månads lilla kalender. Skit i den!
Vi kör oktober i stället. Nu är vi ju faktiskt nästan halva månaden in så
det är väl på tiden. Men jag tar från den första. Så får ni veta lite vad jag
gjort också...

1. Var ute på Nimis och klättrade med pappa, L-syster, Helene, Nellie och Frida.
8. Familjen Ohrberg + Em var här på middag. MYCKET trevligt!
11. Till Umeå, kommer hem den 14e.
14. En dag har biopremiär. Läste boken på resan till Turkiet. Vill se bion!
19. Umeå igen. Hemma den 26e.

Det är det som händer/har hänt denna månaden. Mellan dagarna jobbar jag för fullt.
Håller ju även på med ett jobb i Halmstad som tar lite av min fritid. Men det är
mycket kul och jag är snart klar. Inte många timmar kvar nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0