Ett avslut på en underbar kväll.

Kvällen spenderades med fina Em, P och L-syster. Bakad potatis och massor med mys.
En bättre onsdagskväll får man leta efter. Nu ska jag titta på några minuter av NCIS
sedan ska jag sova. Imorgon blir det massor med plugg. På fredag smäller det. Har
även pluggat under dagen men började må illa så var tvungen att lägga mig i sängen.
Vilket slutade med att jag somnade i en och en halv timme. Inte bra. Och jag som aldrig
sover under dagen, det brukar nämligen resultera i att jag har svårt för att somna på
kvällen. Får hoppas på att fallet inte är så ikväll.
Kvällen var i alla fall mycket trevligt. Det måste göras om, mycket snart!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Tack för en supermysig kväll! Får bli snart igen <3

2011-09-29 @ 10:08:58
URL: http://pauislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0