Moster och lillkusin(erna) på besök!

Då sitter man återigen vid datorn. Varför detta onda möster. Borde ha
bättre saker för mig men icke sa nicke! Dagen bjuder på jobb, jobb och
lite jobb till.

Idag kommer lillkusin, moster och mebis i magen ner till skåne för en
trevlig helg. Åh det ska bli kul, jag har saknat dem! Faktiskt så har jag
det. Senast jag såg min moster var i början av juli. Då va hennes mage
inte jätte jätte stor men jag tror att den är det nu faktikt! Återstår att se..
Ikväll alltså, men först ska jag jobba.

Jag ar inget vettigt att skriva. Mer än att jag börjar få lite brottom. Skriver
mer ikväll om jag hinner/orkar/vill.
Ha en underbar fredag  och idag kickar vi igång helgen.
(Som innehåller jobb för min del!)


Kommentarer
Postat av: Moster Annelie

Jag är jättejättestor...

2011-09-02 @ 10:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0