Sista Måndagen I September

Idag är det den sista måndagen i September. Jag och Em ska bege oss till
Nicolaiskolan, våran gamla gymnasieskola för att dumpa av lite modetidningar.
Hur underbart är inte det?!

Dagen i övrigt har inte bjudit på extremt mycket. Lite plugg, lägenhetletande,
lämnat sopor, tvättat, duschat, fixat naglarna, kört lillasyster till stranden(skolan).
Och så har jag kollat på säsongens första Desperate Housewives avsnitt. Det är
bra, jag tror att denna säsongen kan bli riktigt bra. Det är även den sista.
Någonsin. Det är också bra för det börjar bli lite uttjatat.

Nu måste jag kila, om 45 minuter ska jag sitta i bilen hemma hos Em, då beger vi
oss ut på miniroadtrip!
WONDERFUL!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0