Smurfarnas arbetarsång.

Jag sitter här och känner att jag är lite hungrig. Konstigt det där. Skit samma! Ska
snart hoppa in i duschen och sedan hoppa i säng och kolla på lite gilmore girls. Är inne
på sista säsongen nu och jag kan erkänna att jag kommer sakna det. Mycket. Har en
del serier att titta ikapp också så det råder ingen nöd på mig i alla fall. Att jag inte kommer
ha något att titta på menar jag.

Idag var sista dagen på mitt sommarschema. Nu är den perioden slut. Sedan den 3 juni
har i kunnat hitta mig på Åhlens i Ängelholm men tiderna tar inte slut. Redan den 22 har jag
fått ny tid på jobbet så lite lugnt framöver lär det allt bli. har en tentamen att plugga till också
men mer om det någon annan gång. För jag orkar inte snacka plugg klockan 11 på kvällen
en fredag. Eller ens tänka på det för den delen.

Jag har också köpt nya höstskor och dom är bara så snygga. Jag känner mig lite snygg i
dom i alla fall. Det är huvudsaken. Har ni tänkt på det, alla saker blir snygga om man
själv känner sig snygg i plagget/skorna eller vad det nu handlar om. Lite intressant det där.

Igår var jag och bästa vän och kollade på smurfarna förresten. Den var jätte bra. Em
tyckte att den kanske va för lite yngre barn kanske, men inte jag inte. Jag tyckte att den var
superbra. Blev lite nostalgisk faktiskt. Sjöng mycket på deras låtar när jag var mindre.
Hade, eller rättare sagt har, en hel uppsjö av deras skivor!
"Sjunger du aldig när du arbetar?"
La la laaa laaa la.

Nej nu ska jag runda av och hoppa till kojs.


En av de bästa scenerna. Patrick rockar loss med smurfarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0