OTH

Idag hade jag satt min klocka på 6. Vanligtvis ringer den 7 en torsdag
som denna. Börjar jobbet klockan nio. Men detta är ingen vanlig dag.
IDAG är nämligen då den 9e och sista säsongen av OTH skulle börja.
Sagt och gjort. Klockan 6 ringde klockan och jag var snabbt uppe för att
kunna titta på dagens avsnitt och som jag längtat. Det var bra, det var
så OTH. Och det kommer mer. Jag har tittat på lite sneakpeaks och vi har
mycket att se fram emot.
Något man fick se under dagens avsnitt var i alla fall Brookes pappa.
Honom har man aldrig fått se tidigare.. Chris Keller är tillbaka.. Och det
är något skumt med Clay.
MEN jag ska inte sitta här och gå igenom hela avsnitt för i ärlighetens namn
så hade jag kunnat hålla på hela dagen. Och det hinner eller orkar jag
verkligen inte. SÅ, kolla på avsnittet själva och avgör om ni tyckte att
det var lika bra som jag tycker.
CAN´T WAIT UNTIL NEXT THURSDAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0