Mitt guldägg


Jag är inne för en snabbis innan jag ska iväg till T då det ska bestämmas
om vi åker till SPANIEN eller inte (jag håller tummarna på att det blir av).

I studentresent fick jag knivar från GLOBAL av min faster,farbror och farmor.
Dem är superbra och igår när jag skulle laga mat slant jag med den SYLVASSA
kniven jag skar mig rakt in i fingret, ajajaj som tur var gick det inte så djupt
att jag behöver besöka farbror doktorn! Mer om hur det gick lite senare!

E lånar duschen och snart åker vi till Höganäs när det blir tacos och mys!
Mer om det sedan...
Nu ska jag bestämma vad jag ska ha på mig sedan tar vi GULDÄGGET och
pyser iväg!

Hejsålänge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0