Someone like you

Efter 2 sms från olika personer, 2 samtal också från olika personer samt ett
mail. Alla på olika tidpunkter, så ger jag upp. Jag orkar inte somna om fler
gånger. Klockan är i och för sig uppstigning men börjar man 12 får man passa
på att ta tillfället i akt. Dags att hoppa in i duschen och göra sig i ordning. Idag
jobbar jag stängning vilket betyder att jag inte är hemma förrän ganska sent.
Ska även börja plugga idag, till en tentamen som jag har nästa vecka. Det
kommer bli några intensiva dagar framöver.
Igår gjorde jag en sak som kan ha betydelse framöver, men det får vänta lite
då jag inte fått besked ännu.
Idag längtar jag till Mallis! För idag är det grått och tråkigt ute, tur att man ska
jobba så att man slipper ha dåligt samvete för att man annars är inne hela dagen
och gör absolut ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0