1+17




Lillasyster var hos tandläkaren idag. Efteråt ringer hon mig, skrattar
till och berättar vad tadläkaren hade sagt.

T - Jaa, Mathilda. Du har ett hål som vi ska laga. Du får boka en ny tid.
M - Ja okej, vad bra!
T - Men dricker du mycket cocacola?
M - Ja, inte varje dag men det är en del.
T - Jag ser det för du håller på att få 17 hål till så drick
      inte så mycket cola, okej?
M - 17!!!!!? Okej jag ska!


Hahaha, när lillasyster berättade detta för mig höll jag på att skratta ihjäl
mig! 17 hål till om hon fortsätter. Hahahah! Åh vad kul! Så många hål
har jag aldrig haft i hela mitt liv och då har jag haft många. Borrat, lagat
och rotfyllning är bara några få saker jag gjort.
Detta ska sent glömmas ska jag säga!



Kommentarer
Postat av: moster Annelie

Jag hade också 17 begynnande hål en gång... Det ligger nog i släkten!

2011-01-26 @ 10:03:17
URL: http://allteftersom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0