encellig bakterie


Ungefär så rolig är min vardag. Som en encellig bakterie!

Nej nu ska jag ta och rycka upp mig lite. Jag har roliga planer
på gång men måste lösa det med lite telefonsamtal till.

Jag orkar egentligen inte skriva så mycket här men jag vill.
Inspiration fattas. Den kommer nog tillbaka!

Drömmer mig bort till Österrike, Kroatien och Turkiet!
Vem gillar inte att resa och det är dessa resor som jag ska göra i år.
Förhoppningsvis blir det en till men vi får se vart det slutar. På tal om
resa måste jag köpa både ny resväska och en ny kamera. Vill ha en
kompaktkamera som är liten och smidig att ta med sig och ha i
handväskan! Systemkameran är lite klumpig emellanåt.

Nu ska jag dricka lite nyponsoppa och fortsätta lyssna på min
föreläsning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0