Gårdagens bravader


Igårkväll hade jag fruktansvärt kul. Trevligt folk och supergod mat,
och då menar jag verkligen SUPEEEERGOD! Kyckling med päron i en
sås med sting, ris och salllad. Till efterrätt blev det marängsviss
(stavas det så?). Åh jag var så mätt att knappen på byxorna var tvungen
att lossas! Recept kommer, jag måste bara få det först. För det underlättar.
En tripp till Ullared bestämdes också, på lördag åker jag, bästa vän och E´s
2 kusiner A & M. Klockan 9 ska de hämtas upp och jag tror att vi kommer
ha en superdag! Det är jag som står för körandet, vilket underlättar för det
är bara jag som har körkort, haha!

Idag måste jag plugga lite, kanske åka och sola. Måste bara kolla med bästa
vän om hon ska med. Vad ska jag mer göra idag? Jag vet inte.. Ingenting,
jag kom aldrig ut på den där promenaden häromdagen, vilket var synd för
det är inte alls lika fint väder idag. SYND! Men jag kanske ska ta mig ut för
en gångs skull.

Update: Precis varit och solat och min hud börjar bli hääärligt brun!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0