minus 27 grader


Det känns som det i alla fall. Jag har inte varit ute men det
räcker med att jag tittar ut. Brrr...

Idag är det kalas hos bästa vän. Hennes mamma fyllde år i måndags
och det ska firas med kalas. Vi ska äta gott, för man får alltid god mat
hemma hos bästa vän! Trevligt sällskap kommer det också vara..

Förövrigt så är jag nervös över ett läkarbesök som jag ska till på måndag.
Jag har hela tiden intalat mig själv att allt kommer bli bra men sjukhus
och jag är ingen bra kombination. Jag gillar inte sjukhus och jag är rädd
inför mitt besök. Men jag får bita i det sura äpplet och ta mig dit. Inte så
mycket att göra åt det faktiskt! Jag vill ju kolla upp det, men jag vill inte till
sjukhuset. Förlåt för att jag pratar i gåtor. Men jag vill inte ta upp här på
bloggen vad det gäller. Dom som får veta vet det redan eller kommer
få reda på det. Så är det bara!

Nu ska jag ta och äta upp min macka. Nybakat bröd
(nästan, gårdagens brödlimpor) är nog bland det godaste bröd jag ätit.
Just det, receptet skulle ni få. Och bild. Jag tror det får bli i ett eget inlägg.
Men först ska jag damsuga lite här hemma. Råttorna börjar titta fram. Inte bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0