ROBYN!


Jag har precis bokat biljetter till Robyns konsert 2011.
AAAHH, det ska bli så sjuk kul! 5 juli befinner jag, E & C oss på
Sofiero i Helsingborg för att titta på Robyn...



Det ska bli så fruktansvärt roligt. Jag känner på mig att 2011 kommer
bli ett väldigt bra år! Många roliga resor och äventyr är inbokade.
Självklart stöter man på motgångar ibland men de bra sakerna väger
ändå upp det mesta! Robyn är en av dessa. Nu gäller det att lyssna sönder
hennes skivor. Vi (Jag, E och J) var och kollade på Nelly Furtado för några
år sedan och det var väldigt roligt!
Åh, detta kommer bli så fruktansvärt kul!!!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Hur bra som helst! :D

2011-01-24 @ 11:36:04
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0