Suck..


Natten har varit fruktansvärd. Vaknat och somnat om i omgångar.
Imorse vaknade jag med feber. Det blev till att ringa Christina och
säga att jag inte kunde komma idag. Tråkigt, men vad kan man göra.
Vill inte stå i ett kök och vara sjuk. Tänk så smittar jag ner alla
matgästerna. Hur skulle det sett ut? Inte nog med det så ringde Åhléns
30 minuter efter att jag sjukanmält mig och frågade om jag kunde hoppa
in. Blev ett nej där med. Kan jag inte jobba på ena stället kan jag ju
definitivt inte jobba på det andra. Så är det ibland, det suger men jag
kommer få fler chanser. Snart, hoppas jag!

Lillebror är förkyld och jag vet inte om han smittat mig men jag hoppas
på att det bara är en endagars grej jag åkt på. NU ska jag ringa mormor
för att se hur hon mår. Idag saknar jag henne extra mycket och jag ska
försöka få in ett besök mycket snart. Jag behöver lite mormortid!

Ha en underbar onsdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0