Efter regn kommer alltid sol!

Håret är fixat, kläderna sitter på kroppen, ansiktet är sminkat och frukosten uppäten. Jag är helt klart redo för dagens jobbpass. Efter jobbet blir det ännu en tripp till Väla då jag måste byta min kofta jag köpte igår. Tyvärr så var det ett litet hål i den som jag upptäckte när jag kommit hem. Allt störigt det där!
Kvällen bjuder på lite packning, städning och chill i soffan med en film tror jag. Tvätten ska vikas också. Imorgon efter jobbet åker jag och bästa vän ner till hennes föräldrar som campar i Röstånga. Vi stannar en natt för att sedan bege oss hem på lördag igen. Men detta har E redan tjuvberättat så vi behöver inte gå in mer på det.
Alla mina dagar går i ett just nu men jag ska försöka få in ett inlägg om min UNDERBARA semester. Bilder och lite text kan jag väl försöka hinna med. Ikväll kanske? Jag slutar ju trots allt klockan 4 idag.
Nu tickar klockan iväg och det är dags att bege sig av ut i det blåsiga men soliga vädret.
Och som sagt, efter regn kommer alltid sol!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0