This is what i wanted!

Jag vet, jag vet att jag suger på det här som kallas uppdatering. Men mina
dagar går i ett. Jag går upp, jobbar, packar, umgås med fina vänner, ligger
i solen, äter glass och njuter av livet! Bloggen hamnar i andra hand! Det får
bli lite så. Idag ska jag packa. Kroatien nästa! Efter det är det jobb hela
sommaren lång. Lite konserter, vinmys med vänner och lite mer sol på
näsan!
Märker man att jag njuter av att sommaren är här eller? Om inte?! Det gör
jag! Tvättmaskinen står på full spinn och vad är bättre än nytvättade kläder
och ett kallt glas med saft!
Nu skruvar jag upp volymen och fortsätter att umgås med min bästa vän.
Som för övrigt är den bästa man kan ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0