Oh my god!


Hur underbart är det inte att jag fick godkänt på min tentamen som jag gjorde
förra veckan?! Hur underbart som helst!!
Så, nog om pluggprat. Det räcker med plugg idag. Var bara tvungen att ge mig
själv lite beröm för ett godkänt prov. Efter att ha haft det lite jobbigt i skolan ett
tag tror jag faktiskt att jag börjar komma tillbaka. Det är vad jag hoppas i alla
fall.

Anyway! Min fina planer jag gjorde innan idag. I början av April månad ska jag
och lillasyster ta en liten roadtrip upp till Jönköping och min moster för att fira
lillkusinen som fyller 2 år. Liten blir helt plötsligt stor! Och jag vet precis vad
jag ska ge både kusin och moster i födelsedagspresent. Det är också hur
underbart som helst! Det känns bra det här.

Mitt liv är väldigt bra! Jag är väldigt lycklig som har ett så fint liv!

Även ikväll ska jag se något avsnitt av den geniala serien 2½ men och sedan
ska jag sova min skönhetssömn och vakna till en förhoppningsvis lika fin dag
som jag gjorde idag. Solen tittade ju fram och även om jag sa för några dagar
sedan att våren var kommer och dagen efter snöade det, så tror jag faktiskt att
våren nu är kommen. PÅ RIKTIGT! Imorgon ska det ju faktiskt bli 10 grader.
Och jag hoppas på att det är minimum.

Det blev ett långt inlägg men jag har ju så många fina saker att skriva om!
Sov gott och dröm sött. Det är en dag i morgon också!



Längtar till sommaren, goda drinkar och fina vänner!


Kommentarer
Postat av: Lilla Li

Dock är det ju inte i början av maj, utan i början av april ni kommer!

2011-03-22 @ 09:30:58
URL: http://allteftersom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0